vineri, 18 iunie 2010

Ultima zi de... SCOALA!


Emotii mari...
Asteptam cu sufletu` la gura premiile :x.

Apoi, am realizat ca... desi se termina anul si ar trebui sa fim fericiti ca scapam de scoala, noi ne intristam :(, tocmai s`a terminat clasa a8a si urma sa ne despartim si sa plecam fiecare pe drumul lui:-<. Ne`au cazut cateva lacrimi pt. ca... in acesti 8 ani de zile, s`au legat intre noi prietenii adevarate, cateva ciondaneli la sf. clasei a8a, dar totul a fost bine. [Ii simt si acum emotiile Elisei in seara de la banchet. cand avea lacrimi in ochi si ne "scana" pe fiecare de parca era un sfarsit de lume. Am inteles... ea doar vroia sa ramana cu o imagine frumoasa :).] Totusi. trebuia sa se termine candva si acest capitol :) S`a terminat acum. :-s O sa`mi fie dor de voi >:D< : o sa`mi fie dor de:
- Ovidiu.- care avea tricou` ala genial cu Game Over :x
- Oddy.- care atunci cand tipa o auzea toata scoala si cateva strazi vecine :x
- Bia.- care avea sk8eri aia de la U&me:x
- Bomba.- care a bagat beculetsu` din bradu` de craciun in priza si s`a umplut clasa de fum:)) :x
- Elisa.- care era o fata puternica si totodata sensibila:x
- Mada.- care. atunci cand deschidea gura. scotea o perla :)) :x
- Bety.- care era candva pretena mea :-@
- Iulian.- care ne dadea temele la toti :x [Sanatate multa] :))
- Andreea.- care era enervanta uneori da` ne impacam noi:))
- Raluca.- care e foarte de trb. daca stii cum s`o iei :d
- Simona.- care inca o astept sa se mute din nou aici unde`i locu` ei :-w :)
- Alina.- care avea o obsesie cu TH :x :))
- Alex.- care era baiat bun [cand vroia] :x
- Larisa.- pur si simplu` o sa`mi fie dor si gata :)
- Florin.- care a fost colegu` meu d banca si care imi dadea cate`un capac cand adormeam p bank:))
- Catalina.- cu ea am petrecut cel mai mult timp :)
- Victor.- care e tacanit in sensu` bun:))
- Marius.- care e un nebun in toata regula:))
- Mihai.- care a fst unic:))
- Ana.- cu ea imparteam senvisurile:))))

o sa`mi fie dor maa :-s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu