vineri, 25 iunie 2010

Leapsa xD

Pai... am furat si eu leapsa asta ca nu am ce face:))

1) Ia cartea cea mai aproape de tine,deschide la pagina 18, si gaseste rândul 4
alegoric - exprimat printr`o alegorie [dex :))]
2) Intide-ti bratul stâng pe spate cât de mult poti. Ce atingi?
par:|
3) Care a fost ultima emisiune pe care ai vazut-o la TV?
Dr. Oz :x
4) Fara sa te uiti la ceas, spune ce ora este?
9 si cv:P
5) Acum uita-te la ceas, ce ora e?
10:38:))
6) Când ai facut ultimul pas afara? Ce faceai?
vorbeam la tel. cu un prieten :|
7) Înainte sa incepi chestionarul acesta, ce ai facut?
ma plictiseam:|
8.) Ce porti acum?
chiloti si maieu =))
9) Ai visat noaptea trecuta?
nu
10) Când ai râs ultima data?
acum o juma` de ora. vorbind la tel. :d
11) Ce e pe peretii camerei în care te afli?
un poster, o icoana, 2 tablouri, un poster, si inca unu`:))
12) Care e ultimul film pe care l-ai vazut?
Bean
13) Daca ai deveni multi-milionar peste noapte ce ai face cu banii?
habar n`am:|
14) La ce te gândesti acum?
la ce as face cu banii:))
15) Daca ti-ai putea pune o dorinta, si stii ca se va îndeplini care ar fi aceea?
sa am parte de cat mai multe momente de care sa rad :D fericireee \:d/
16) Imagineaza-ti ca primul tau copil este o fata, cum ai vrea sa o cheme?
Iris :)
17) Imagineaza-ti ca primul tau copil va fi un baiat, cum ai vrea sa îl cheme?
Eric :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu