vineri, 18 iunie 2010

Admitere

Pai... sa vedem... dupa ce au trecut si emotiile sfarsitului de an... a aparut o alta stare: teama!
Cativa colegi au intrat la licee vocationale [acele licee la care se sustin probe de admitere] printre care si eu. Am decis sa intru la Liceul de Muzica "George Enescu" asa ca m`am prezentat in prima zi, cu mama de mana [p.s.pentru a ma scapa de emotii:))] si cu profesoara care ne spunea sa cantam cu "nerv" ;)). Aveam o stare de neliniste. nu stiam ce se intampla si cum va decurge prima proba :-s ..... A fost bine :). cand am intrat in sala nu am avut emotii:| mi se parea chiar ceva obisnuit, parca mai dadusem odata intrarea la liceu:)).

A doua zi. era prima proba la teorie:| dictat:-s [o melodie cantata la pian de un profesor, iar noi trebuia sa scriem notele], stiam ca ma descurc la dictat asa ca nu m`am mai panicat:))

A treia zi. ultima probaa :x. era fericita ca scap. si totodata aveam umpic de frica`n mine. pt. ca stiam ca nu prea ma descurc la cantat/solfegiat. Totusi a fost foarte bine :x

~am intrattt :x ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu