luni, 28 iunie 2010

Plimbaree... uda! :|


Asta e un blestem :))... deci serios acum:| pleci cu aceeasi prietena dupa haine si te prinde ploaia... da` ce zic eu ploaia... furtuna:))....Eram in tramvai cand a inceput sa picure iar eu era optimista ca ajungem acasa uscate si ca nu sunt decat cateva picaturi:|. am loat`o pe fata cu care eram [Rx] de mana si am coborat la "Carpati" unde era cea mai mare balta in care am putut sa ajung vreodata:)) . era chiar in statie si am "coborat" in ea:)) si Rx. dupa mine:)).... "chestiile burtoase si negre" [2 bronzati] din masina radeau de noi :)). am fugiiit. in graba la "Mega Image" sa nu ne mai ploua , da` de unde !?. ... . Batea vantu` si toata ploaia pe noooi. :-s... am plecat acasa ude rau... si am ajuns acasa ude si mai rau :))....
~ anyway. totu` e bine cand se termina cu bine :). ... . acum sunt acasa la calduricaaa. scriind povestea asta:)) :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu